Saturday, July 30, 2011

...HATI TISU...

prreeeppp..preeepppsssss




dun noe why dari semalam lagik hati ni jadik hati tisu.. tak kan sebab malaysia kalah kot.. now rase macam nak nanges kuat-kuat jeh.. plus lak rindu pada sumone.. kenapa lah tibe-tibe je bole rindu dye pulak.. haiishhh apa pon tak bole laa.. rasenye suda lama aku benti nanges ni.. dah berkurun agaknye aku throw away sadness from my life tapi bukan untuk selamanya.. aku hanya insan biasa yang punya perasaan.. perasaan ni datang tanpa diundang..


disebabkan adanye perasaan ini.. aku langsung tak bole buat keje,... waaaa nak nanges je... patu asik ingatkan dye je... dari semalam jugak asal on radio je asik dengar lagu sedey jek.. lagu putus chenta.. pagi ni pon same.. jahak radio jahak tol lah... suka nak kasik hati i sentap lebey-lebey kan? dah la sekarang sedang moOd hati tisu..


- talk to my hand.. i dun want sadness anymore -


sebut pasal rindu sumone tu myb sebab aku tengok bola semalam kot.. tapi apa kene mengena tengok bola dengan perasaan rindu aku kan?? ekceli bile tengok aidil zaquan aku terus rindu dye.. uwaaaaa (TT_TT) kalau u olls nak tahu tiap kali tengok aidil zaquan dengan zakuan adha hati aku ni berdetap-detap jek..*GEDIK OKEH* tak kesah lah downg dah kawen ke belum kan... tapi kenape jadik cmtu? tak kan downg chenta aku lak kan? *SILA MUNTAH LAJU-LAJU* ^.^



- miss u much but its hurt me tooOO much -


notajaritelunjuk ::: hurrmm kenape lah ley jadik cmni.. susah jugak tengok orang laen tapi rindu orang lain.. apa kes?? haaiishhh apa pon tak bole laa.. for your information this entry made on yesterday but today baru nak post.. semalam tak sempat.. *BIGHUGS*




  

No comments:

Post a Comment