Tuesday, July 19, 2011

...::FESBUK v.s BELOG::....

hello preeppsss :)


okeh fesbuk v.s belog..apa yang besh dengan fesbuk tuh?and apa lak yang besh dengan belog kan??ekceli dua-dua ada kelebihan sendiri..tapi bagi saya mestilah belog kan?sebab everything in my belog adalah rasa hati saya yang sebenarnya..hahaha..saya tak kesah apa orang nak cakap as long as im hepy wif my life..sometimes orang akan cakap "ala poyo jek semua benda nak story the mary kt belog..ingat hot ke??" or sometimes orang akan cakap "tak malu ke nak cite segala bagai kt belog ni..nak carik publisiti la tuh" wutever its is saya okeh je nak cite segala bagai kat sini..saya tak penah nak kacau u so u pon jangan nak kacau i la eh.. -,-

kalau u oll nak tahu status saya dekat fesbuk tu tak semua berkenan dengan saya..haha..sometimes tuh saje je nak test market *sila muntah yer kawan-kawan* but everything in my belog is very related with journey of my life..fullstop!!even kat bel;og ni takde orang nak komen macam dalam fesbuk tu its oke..janji saya puas..muahahah..


okehlah thats it for to and for this entry..see u next entry.. *BIGHUGS*




No comments:

Post a Comment