Friday, July 15, 2011

..::KU ADA KAMU ::...

munink preepsss :)


harini dengan semangat yang berkobar-kobar mengupdate belog ni..haha.. okeh lets me story bout my entry harini..KU ADA KAMU..kau ada ke??mesti ada jugak kan..ni bukan pasal BF okeh..but its about my BFF *senyum gatal*



- siti nurhani binti che mansor -


she is my bestie for forever..i swear!!!ktowng kawan over than 5 years..tu satu jangka masa yang sangat panjang okeh..saya sayang dye sangat-sangat..dye sangat memahami..dye sentiasa ada beside me wutever ni any situation. tengs darling for being my gud luvly fren..i will never forget bout dats.. also i never regret to know who are you..thanx god for sending me sumone like her into my life :))


saya da lame tak jumpe dye..saya rendu dye sangat-sangat..kalau korang nak tahu saya dengan dye ni tak bole nak rahsia pape pon..kalau jumpe dye je macam-macam nak dicitenye..nak dikongsinye..hurmm sometimes tu ble ada masalah then we all msg or kol confrim i nanges..hebat kan..tak jumpe pon bole nanges..omaigod hebatkan persahabatan kami ^__^




saya sentiasa berharap yang hubungan kami kekal berpanjangan dan dirahmati DYE yang berkuasa..amin.. *doa cam kapel jek* haha but i rely meant it.. i luv her so much..saya nak dedicate lagu KU ADA KAMU by ADIRA AF8 tuk dye..spesial tuk my luvly BFF siti nurhani :) lirik dalam lagu ni cam kena je dengan sifat kau yang salu ada bile saya perlukan awk :)



kat bawah ni ada video lagu tuh..jom layan...zasssss ^_*
  







No comments:

Post a Comment