Saturday, July 16, 2011

...:: RINDU YANG SAKET::...

yeahhh aku RINDU kau!!! kau tahu tak???sumpah aku RINDU sangat dengan kau!!
tolanglah paham isi hati haku!!kau mesti tataw kan yang aku sedang RINDU kau..sebab???kau tak penah nak amek tahu kan??





kenapa mesti kau yang aku RINDU????kenapa muka kau,nama kau,kenangan dengan kau dan segala yang berkaitan dengan kau selalu cross my mind???kau tahu tak RINDU kau bole buat aku saket??dulu aku admit aku suka bila aku RINDU kau..but now???tidak lagii..repeat NO MORE MISS for u because its can make me SICK!!! and NO MORE TEARS because of you!!!enuf!!i tired all about thats!!SIGH~~


macam mana nak hilangkan RINDU aku tuk kau ni??otak aku sudah tepu pluss beku untuk semua ini!!kalau aku tahu semua ini akan berlaku aku akan AVOID kau dari dulu lagik..tapi semuanye sudah terlambat!!bak kata orang lama-lama nasi sudah jadik bubur....so susah ke senang ke i shut face its!!sebelum ni aku rasa aku dah cukop kuat untuk tidak RINDU kan kau tapi aku salah..aku hanya kuat untuk sedetik cuma.. (!_!)


kalaulah kau tahu yang aku sedang RINDU kan kau mesti kau cakap aku gedik kan??wutever lah kan..sebab RINDU ni datang dengan tiba-tiba...ia datang bukan kemahuan fikiran..kalau bole aku mahu buang segala RINDU yang bertandang ni..aku tak sanggop untuk semua ini..aku mahu hepy sahaja..bila RINDU ini menjelma aku akan jadi sangat tidak okeh!!mood pon mula nk swing saje..hohohohoh sungguh terok..


kau pahamilah betapa hebatnya kaseh aku buat kau..sampai kini aku tak boleh nak padamkan semua ini..perasaan kaseh aku buat kau seperti datang bertandang dan tak mahu pergi!!!ya ALLAH kau kuatkan lah hati aku untuk hadapi semua ni..KAU tabahkanlah hati aku ini supaya aku tabah dengan dugaan-MU dan supaya aku tidak tersasar dari landasan-MU..Sesungguhnya aku hanya insan yang lemah...aminn







No comments:

Post a Comment