Friday, July 29, 2011

..CONGRATS MALAYSIA...

ehemm..ehemm..


hello semua.. haa harini dengan semangat bola yang maseh bersisa ni aku nak cite sal perlawanan semalam.. first of all congrats malaysia even kita kalah but i proud to be malaysian :)


kalau u oll nak tahu semalam mase tengok bola aku paling teruja..waaahhhh dah cam aku kat stadium je rasenye padahal kat rumah je (!_!) buka tv kuat. terjerit-jerit cam dalam stadium je.. macam lah downg dengar kan -,- tapi semangat punya pasal layankan je.. hahaha.. seharusnye aku semangat sebab nak tengok kekaseh hati aku maen.. korang nak tahu ke sape?? mestilah Khairul Fahmi Che Mat a.k.a APEK tapi dye curang dengan aku (T_T) tapi tape-tape aku ade kekaseh baru.. hehehe. tahu ke korang sape??kalau tak tahu meh nak bagitau.. hurmm mestilah si kembar kite tuh.. aku amek aidil zakuan.. muka dye mirip sumone :)


opss lupe lak nak cakap congrats kat Safiee Sali.. cayalah bro kau memang hebat.. tak sia-sia aku minat kau jugak sebab kau penjaring gol terhebat.. heee.. tapi semalam aku hangen je tengok singaPURA maen.. macam hape lagik.. suke je belakon injured.. haiisshh apa pon tak bole kan??


meh nak tunjuk kat semua HERO-HERO saya *cam korang tak kenal lak an?*



- the best keeper -



- the striker ever -



- ini my chenta hati baru ~aidil zaquan~~wakakaka -



notajaritelunjuk ::: agains congrats my hero.. u oll the best.. even u olls tak dapat masuk world cup tapi u olls dah menang bagi i.. u olls dah harumkan nama negara... syabas beteh.. kepada apek lu terbaek brooo...tangan lu dah cam ada gam kan.. sharp je lu tangkap bole tuh.. i loike.. lu keper terbaek okeh.. kalau tak mesti downg da bergol-gol.. *ade ke pekataan tu* tapi sian kat aidil zaquan tuh.. baru bape minit maen da kene tukar dengan pemain laen.. tu la u i dah cakap jangan maen lagik tapi u degil.. tengok sekarang sape susah??i kan? *tibetibe* wutsoever HARIMAU MELAYA the best... majulah sukan untuk negara dan kesehatan diri  = )




No comments:

Post a Comment