Tuesday, August 2, 2011

...::JADI ORANG KETIGA::...

hey semua.. sehat ke?? meh check out my entry harini.. JADI ORANG KETIGA..apa maksud tajuk entry i kali ney?? jom layan story mory i yang tak bape nak panas ni. ^.^



kepada folower yang mula folo i sejak i sign up belog ni ingt tak pada entry lapuk yang suda berkurun i post.. kalau belum tahu bole la review gune link tu untuk paham lebey dalam pada cite sebenar yang i nak cite neyh.. okeh cukop bebel-bebel segala ni.. back to entry.. u olls nak tak jadik orang ketiga dalam hubungan orang laen?? cecite..cecite.. mesti tanak kan?? cmtu lah jugak dengan i neyh.. hape ingat aku hadap sangat dengan laki dye?? sory la beb.. plis talk to my hand lah kalau nak cakap aku suke laki kau!! grrrrrr


laki kau tu saje yang menggatal..bape kali aku mou xplain pada kau ha??dulu mase laki kau dah tak carik aku kau dengan baek hati suruh dye baek semula dengan aku.. siap kau yang telefon aku sendiri tanya kenape tak contact dengan laki kau??but now apa dah jadik??? kalau kau nak tahu aku tak penah carik laki kau okeh!! laki kau je salu nou kol aku.. msg aku.. chat dengan aku kt fb.. haiishh apa pon tak bole lah kau ni. kau mesti takot dengan bayang-bayang kau sendiri kan?? bape kali eh aku nak cakap dengan kau yang AKU TAK AKAN AMEK LAKI KAU AS MY HUSBAND.. AKU MINTAK SIMPANG SUPAYA SEMUA BENDA TIDAK AKAN TERJADI!!!! FULLSTOP!!


tadi wife dye kol aku lagik..*dye kol pas dye chek fb laki dye* tanya aku penah ada hati tak dengan laki dye? letey tauk nak cite banyak kali.. so once agains aku xplain kat dye pendirian aku.. i hope she understand n tak payah lagik nak risau yang aku akan rampas laki dye.. sekali lagi aku cakap tak kan ada episod rampas merampas neyh..grrr.. okeh pas dye dengar xplaination aku dye kol laki dye myb cakap aku gtaw yang laki dye penah ajak aku kawen.. yeaahh aku admit memang laki dye penah cakap cmtu but aku??i never say yes for thats question.. now laki dye rase aku ni jahat sangat.. kononnye aku ni macam  nak retakkn hubugan downg.. pelis lah beroo lu pk waa hadap sama lu ke derrr... lu dah second hand okeh..*gila jahak aku* aku lak maseh muda so i deserve for sumone better for m..insyaAllah..


then pas dye da puas buruk kan aku kat laki dye.. selamber hadap kol aku cakap akk mintak maaf sebab libatkn syu dalam hal ni..sekarang akk buntu... akk tataw nak buat apa.. tadi abang cakap dye mara sangat dengan syu... wakkkluuuu.. haiishhh hangen lak aku td.. tapi saba je sebab puasa kan?? tapi deep inside aku tetap mara.. tadi laki dye kol aku sampai tujuh kali.. tapi aku malas nak pick up.. lantak p lah..hahahahah


okeh lah malas nak cakap banyak lagi,..mou prepare tuk bebuka puasa lak :)



notajaritelunjuk :::: penggunaan bahasa i, aku, lu der dan yang sama waktu dengannye adalah sebab mengikut perasaan i.. cukoplah saya dah tanak lagik u olls husband n wife kol me pasni.. dah malas mou layan.. aku tak hadap kat laki kau okeh!!! saya nak kawen.. ade sape3 nak i tak?? *tibe-tibe*







No comments:

Post a Comment