Wednesday, August 10, 2011

....RASA HATI...

ehemmm..eehheemmm.. tengok sayang harini hari rajin saya meng-hapdate blog kesayangan saya :)


okeh entri kali ini aku nak cerita rasa hati.. or lebih tepat luahan rasa hati.. entry ni terjadik sebab semalam aku berjalan belog *BLOG WALKING* dibelog-belog mereka yang femes de amos tuh.. bile masuk je belog cik jejariruncing tu then baca entry dye redha atas apa yang terjadi aku jadik terus sentap weh.. sumpah tak tipu.. ini serius.. aku lak yang nak nanges baca entry tuh... aku rase cam aku lak kat tempat beliau TT__TT  *SORY NAK MAK TEROBER LAK*



cuba cakap dengan aku sape tak sedey kalau putus tunang?? bercerai?? sapesape?? ade ke? kalau ada orang cmtu aku tataw nak cakap dye hati cap hape.. aku neyh yang putus cinta pon bagai separuh jantungku pergi apatah lagi cik jejariruncing tu yang putus tunang konpem-konpem lah sedeh.. i tumpang sedey dengan apa yang terjadik kat u elia.. semoga elia tabah melalui liku-liku kehidupan.. cewah pandai aku menasihatkan orang padahal masa aku putus cinta dulu nanges cam orang laki mati jeh.. bengkak bom bijik mata *TIPU* asik nak kurung diri dalam bilik je sebab senang nak meraung.. haiishh apa pon tak boley ah.. tapi adatlah kan manusia.. perlu ada emosi begitu baru normal *AMEK HATI SENDIRI*






saket weh kalau putus ni.. tak kesah lah putus apa pon.. saket dye tetap sama.. naknak lagik kalau semua orang dah tahu akan perhubungan kita kan.. kang pegi sane orang tanya pegi sini orang tanya jugak.. yang nak lupa terus memori tuh terlayar dalam otak cam cite marimar kan.. for me agak susah untuk melupakan orang yang kita sayang.. mou taknye kita sayang dye macam diri sendiri but dye sekelip mata je berubah.. waktu macamni kita perlu orang untuk support kita.. kite juga perlu realise akan keadaaan kita at that time.. yea itu sangat perlu but bagi aku sangatsangatlah amek masa nak realise.. ni bukan sebab aku slow learner or wut tapi masalahnye hati dan perasaan aku ni degil.. aku jenis kalau dah sayang sorang tuh sampai mampos lah aku sayang dye (TT) tu lah masalah aku.. -,-





once dye dah tanak  kite biarkan dye pergi..kalau ada jodoh tak kemane okeh... tapi jangan nak sedeh for a whole of ur life.. ingat life must go on bebeh.. cewah aku ni.. tapi its true tauk.. to cik jejariruncing hope kamo kuat dan tabah hadapi segalanya.. bytheway pas baca entry kamo i dapat rasa kamo kuat ^_^ sudahsudah lah untuk entry kali ni.. nanti kite sambung dilaen entry okeh.. kepada yang sedang hangat bercinta jaga pasangan u olls baek-baek okeh. *BIGHUGS*



No comments:

Post a Comment