Saturday, August 6, 2011

...::hatiku milikmu::....

munink readers.. rase cam dah lame tak membebel-bebel sampai pingsan kt belog i ni kan?? *TIPU*




tengok pagi-pagi ni dah buat entry jiwang kenape?? am i falling in lurve?? yea ke? tapi sape? heee
ouhh semalam ada sumone perpose me.. auwwww sonok okeh.. at first hepy cam nak mati *TIPU* tapi bile pk semula cam takde perasaan je.. kenapa jadik cmtu eh?? hurmm myb last xpriend buat i jadik takot untuk melangkah ke depan.. tapi at the same time i need sumone beside..


tapi tak salah kan kalau i step forward for my own hepiness.. tak kan selamanye i still nak dok ditahap yang sama kan?? now i decide nak terima tapi tanak show off sangat sebab takot tak menjadi.. tanak letak harapan yang tinggi sebab takot jatuh lagi (T_T) bak kata pepatah tak kenal maka tak chenta.. bila dah kenal macam celaka *tibe-tibe*



- hold my hand.. for i seek comfort.. be with me right now.. dun let me hurt -




 notajaritelunjuk ::: saya akan try untuk buka pintu hati saya untuk orang yang iklas dengan saya.. saya berharap kali ini saya akan bahagia hingga akhirnya..AMIN~~ saya pon ingin bahagia seperti yang laen.. saya mOu dye setia seperti KASYAH dalam cite lagenda budak setan..heeee wish me luck everyone =)



No comments:

Post a Comment