Tuesday, April 2, 2013

.....Wajah Kesayangan Hamba....

Hai sayang-sayang semua.


Entri kali ni aku nak cita pasal wajah kesayangan hamba. Ekceli aku ni dah homesick sesangat sangat dah la padahal baru je tak balik sebulan. Tapi penyakit homesick ni dah macam tak balik sepuluh tahun dahh. haihh la kau nurul -____-



Disebabkan terlampau lampau homesick aku setiap hari akan call my mum. Cakap sampai sejam setiap hari mengalahkan orang bercinta je.haihh. Then aku akan bbm kakak aku tanya dye macam-macam. berwhats app dengan anak buah and abang ipar aku hari-hari. ayooo parah sudah homesick aku nihhh..



Weekend kalau free aku akan masak menu macam my mum selalu masak kat aku. Feeling-feeling like aku makan kat rumah sendiri lah. Walaupon semua tu aku yang masak sendiri. Macam ni lah hidup sendiri di Kotaraya nihh. Ceitt ayat nak poyo habis kan.  Dah la tanak merepek panjang-panjang dah. Meh nak tunjuk dengan korang wajah kesayangan dan kerinduan hamba.


1.
- Dah macam anak cina je -


2.
- sedang menikmati hash brown dye- kemain~


3.
- habit yang sama dengan aku-


4.
-obses dengan barang kemas- sama lagik~~


5.
-wif her bro a.k.a my bf-


Aku rindu gilerrr dekat dua beradik nihh. Nak nak lagik dekat Si bunga kecil tuh. Kalau call je dengar lah dye panggil aku mama cu. Dye sorang je anak buah aku yang panggil aku macam tu. Myb sebab aku jaga dye since dye baru lahir kot. Terpaksa berpisah sebab aku dapat keja jaohh. ohh sedey waktu tu..sobb. sobbbs. sobbs..



Kalau korang nak tahu kami banyak persamaan okehhhh. Tengok gambar number 3 dan 4. Yess tu adalah habit aku. Aku sangat suka tengok cermin.haihh. And also aku sangat lah obses dengan barang kemas. Pantang tengok barang kemas laju je aku nak try and suruh mak aku belikan tuk aku. Dah macam anak mami je kan? Tapi tape barang kemas tu kan bole jadik aset. :) #alasan je lebihhh. Akak aku cakap anak dye banyak ikut habit aku sebab mase dye pregnant aku selalu jalan belakang dye. eh eh eh ye ke macam tu?? Ekceli anak dye dua-dua rapat dengan aku. Yang abang dye kalau aku balik berkepit je dengan aku. Sampaikan tido pon dengan aku. Haihh la anak-anak. Tapi tapi bagus jugak kan bole practise siapsiap supaya senang nanti kalau dah jadik mummy. hikhikhik.



Okelah  dah tak nak merepek pepanjang lagik dah. Nak sambung buat drawing. Eh sebelum tu aku nak pesan kat korang semua ingat taw "What goes around, its cames around" ini karma hidup kita kat dunia sayang-sayang sekalian. Kita tak akan bahagia kalau kita cipta kebahgiaan atas derita orang lain. Nak-nak lagik kalau orang itu langsung tak maafkan kita. Ingat yer sayang sayang saya. Ini peringatan untuk diri sendiri jugak. Okelah bai kalian. *bighugs*





Truly,

No comments:

Post a Comment