Thursday, April 4, 2013

......Flower Ohhh Flower....

Kali ni nak cakap cakap pasal bunga pulokk. Kenapa? Kenapa? Dan kenapa mesti tajuk bunga kan? Sebelum tu nak tanya korang kalau dapat bouquet of flower suka tak?? Mesti suka kan??



But lain sikit dengan cerita aku nihh. Last week aku dapat call dari kedai florist. Dye bagi tau nak delivery bunga untuk aku. Then aku terus tak boleh buat kerja sebab otak aku asik berfikir je sape je yang nak kasik aku bunga segala nihh. Tetibe otak jadik tepu untuk berfikir. *Ayat kau nurul drama habisss kan* Yang buat otak aku jadik tepu sebab bunga tu delivery dekat rumah aku. Eh eh sapa pulokk yang tahu alamat rumah tu? Biasanye aku akn guna alamat office kalau ada sape sape nak delivery pape untuk aku.



Then masa aku tengah lunch aku dapat lagik sekali call from orang kedai florist tu. Dye cakap macamni dengan aku " Cik Nurul bunga untuk u, i tinggal kan dekat your neighbour sebab your BOYFRIEND tak bagi i ikat itu bunga dekat pagar rumah Cik Nurul." Dye takot bunga tu kena curik" haiihhh a bouquet of flower pon ada orang nak curik kahhhh? @__@ Lepas dapat je call tu aku terus tade selera nak habiskan makanan aku then aku terus decide untuk balik rumah tengok sapa yang kasik aku bunga tuhh.



Sampai je rumah my neighbour pon kelua cakap dengan aku macamni "ladies you got a bouquet of flower. Wait yea i'll give u". Ohh my neighbour ni tak tahu speaking melayu hanya menantu dye je tau cakap bahasa melayu. Then dye kasik aku bunga tu. Tengok je kad dekat bunga tu terus aku stress. Kenapa?? Sebab... Sebab aku tak suka! Pelik kan? Yesss memang pelik sebab perempuan kalau dapat bunga kemaen suka tapi aku bila dapat bunga je terus stresss. Aku ambil bunga tu then i kasik housemate suruh dye simpan. Dye cakap tak baik orang kasik aku ambil je lah. So aku decide letak je bunga tu dekat ruang tamu. At least nampak lah rumah gegirl kan sebab ada bunga segala. Korang nak tengok tak bunga tu? Haaa mehhh nak tunjuk dengan koranggggg

-










--









--









--









--



1.




2.





Haa tu lah bunga yang aku dapat tu. Kalau u olls nak tahu kan dah masuk seminggu jangka hayat bunga tu dekat living hall rumah aku tapi still tak layu lagik. haihh kuat betol bunga ni bertahan kan? Kalau ikut rasa hati aku nihh aku nak buang je tapi housemate aku cakap bialah dye kat situ. Bukan dye kacau pon. But bila aku pandang je bunga tu terus stressss. Hahahaha. Terok sangat kau ni nurul hoiii. Oke disebab kan dye bertahan sangat lama one of my housemate cakap macamni dekat aku "eh eh tak layu lagik bunga ni. Bunga ni segigih orang yang kasik or else bunga ni sekuat rasa cinta orang yang kasik ni kat aku". Choii mulut kau rara!! Rase macam nak pingsan je dengan dye cakap macam tu -___________-



Dah la aku dah malas nak type panjang panjang pasal bunga nihh. Bialah dye kat living hall rumah aku. Once dye dah tak larat biar dye bersemadi di tong sampah pulokkk.. oke kesayangannn hepy reading. *bighugs*




Truly,

No comments:

Post a Comment