Monday, April 1, 2013

...:Happy Belated Birthday Sayang:...

dear kesayangan.


entry kali ini untuk awak taw. Firstly saya nak wish kat awak Happy Belated Birthday sayang yang yanggggg. Yes rasenya tersangatlah lambat update kan? tapi tape saya dah wish mase birthday awak kan?



                                                        - ini untuk awak from google :D -



eh eh kenapa saya pilih snail mail? sebabnye ofismate cakap mata saya cam snail ni. kononye tak nampak awak yang dekat nak jugak carik yang jaohh. tapi downg nihh tak tahu kan awak kan.heee~~


ekceli kan awak saya ada plan nak buat suprise party untuk awak tapi saya tak tau lagik bila nak launch. wahh launch gitu dah macam besar punya event je kan? tape awak. awak tunggu je ehh nanti pasti ada. besday present awak carry forward tahun-tahun depan okeh. hikhik.


wish saya untuk awak semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki *supaya berterusan belanja saya*. semoga dengan pertambahan umur ni buat awak semakin matang dan maintain jadik daddy cool. semoga cepat naik pelamin yer sayang. tak saba saya nak attend wedding awak and the most yang saya tak sabar nak tahu dan nak tengok is pasangan awak. even mostly orang kat office wish kita berdua. hihi.




notajaritelunjuk :: yesss entry ini untuk even saya tahu awak tak kan baca pong sebab awak tak tahu kan saya ada bloggg kan? pape pon semoga awak semakin SEHAT. and lastly my life isn't complete without you sayang yang yangggggg *bighugs*







No comments:

Post a Comment