Thursday, February 21, 2013

.....:Tenkiu Awak:....

hello preepsss. arini ghase nak hapdate blog lelaju je sebab tade sape kat office ni so bole lah mengulat sekejap dengan wat blog walking.hihihi.


untuk entri kali ni saje je nak show off kat korang yang aku dapat buku motivasi untuk masa depan. hihihi. tenkiu awak! sayang awak lebih lah. nak tahu tak sape yang kasik?? nak ehh? haaa meh nak bagitau sape yang kasik. yang kasik buku ini teman tapi mesra aku lah. kesian dye asik kena 'pow' jeh. tapi tape dye redha je dengan setiap apa je permintaan aku. dye ibarat doremon aku lah. mintak lah apa pon inshaallah dye kasik.hahaha. ajak g mane pon dye nak gak. i feel soooooo gooodddd dengan awak wahai teman tapi mesra :))






haaa tu lah buku yang teman tapi mesra aku kasik. buku ni sangatlah berguna untuk masa depan. very help much. for those yang bakal kahwin or dah kawen try la baca buku ni. best sangat.. wah2 kau promote pulok kan? tapi serius buku sangatlah bagus. agains tenkiu very much teman tapi mesra. len kali kita pergi book store lagik eh. bole tambah koleksi novel a.k.a dadah saya.



ekeceli buku ni dye kasik bulan lepas. aku baru baca separuh je. hmm ni semua sebab teruja nak baca novel setia hujung nyawa punya pasal lah. haishh sampai sanggop stop baca buku ni. oke la tanak bebel panjang-panjang lah. cukop sampai disini. bubye korang *bighug*







No comments:

Post a Comment