Tuesday, February 19, 2013

...:: Hello Stalker ::....

hai semua.. i'm back setelah lame hilang dalam dunia blogging.. hati ini asik rindu je dengan blog tapi kesibukkan kerja mengehadkan masa untuk merapu meraban.. tapi selalu la jugak buat blog walking sempat pulok *sambil buat rooling eye*



okeh back to entry.. HELLO STALKER!!! kalau u olls nak tahu kan *kalau tanak pon tetap nak cerita* ohh sekarang sudah ada stalker baru lak.haishh kenapa lah awok nak stalker saya? you make me feel like retis je lah broo.hikhikhiksss


eh eh kalau awak nak tahu saya tak suka okeh awak nak stalker saya..awak buat cmni bertambah lah tak suka saya pada awok! sekian harap mak long okeh. pelisss back off dari saya. tapi tapi tapi kenape erk awak nak stalker saya??

okeh lah macam dah malas nak membebel pasal stalker yang ntah pape ni. kalau fikir bertambah saket otak saya so better delete all pasal kau wahai si stalker. good bye forever stalker..sekian :))






No comments:

Post a Comment