Tuesday, February 19, 2013

......::Congrats Dear ::.....

dear kesayangan. rasanye sudah lama kan tak hapdate cita-cita baru or gosip-gosip panas dengan kalian kan?? ahhh sekarang ni sangatlah sibuk campur dengan ketiaadaan mood untuk menaip pepanjang.


okeh ekceli entri dah lapuk okeh tapi dengan bangganya aku nak post jugak kat blog ni.hewhewhew..its about wedding my bestie tahun lepas. Ya ampun tahun lepas punya cerita tapi baru harini nak hadpate kan? my bestie ni pon dah pregnant. haishh apa pon tak boleh la aku ni. newayy i'm gonna be mummy tak lame lagik..ohhh bertambah lah bilangan anak angkat aku. tapi tapi anak sendiri bile lagikkk ehhhh *pingsan*




haaa inilah my bestie. sekali dengan suami dye dah jadik bestie aku.hewhew. nasiblah si popo kesayangan aku ni tak jeles. kalau tak habislah. ni masa majlis sebelah perempuan. kalau korang nak tahu aku pergi kedua-dua majlis downg. wahhhh sangat lah rajin kan aku neh..




haaaa tengok kawan-kawan.saya ad je kan?adehhh kenapa lah gambar macam gegar erk?ohhh ni mesti sebab pokcik yang tolong snap tuh nak sabotaj aku yang cantik lagik menawan kan? *sila muntah* hewhewhew


u ollss nak tahu tak masa majlis sebelah suami dye aku kena jadik penyepit bidan terjun!! ohhhmaigodd!!ohhmaigoddd!!ohhmaigoddd!! time bila diminta oleh mereka tuk jadik penyepit tu ghase macam nak pingsan kot. nasib lah aku bawak kebaya.kalau tak apa jadik? haa meh nak tunjuk dengan korang gambar aku yang jadik penyepit yang tersepit downg ni.


 
*macam bajet je kan*
 
 
 
*aku bahagia bersama mereka*
 
 
haa gambar diatas ni aku dengan my gurlprenn. yangg sebelah kanan tuh pon dah tak lame nak panjat pelaminn..haishh nampak gayanya aku sorang je lagik tak tahu bila nak duduk kat pelamin  (T__T) okelah tanak cakap panjang-panjang dah. lastly aku nak wish to both of them semoga kekal jodoh korong till jannah. To my dear bestie popo nisa semoga awak menjadik isteri yang solehah dan mummy yang baek buat anak awok nanti ea. and jugak lupa kasik aku anak angkat yang chumey plus suweeettt cm aku okeh ^.^  and to mr paid semoga awak menjadi suami dan daddy yang cool tuk anak-anak korang ehh..doa aku sentiasa mengiringi langkah korang wahai bestie. a lot of love from me *bighugs*



*seketoi lagik gambaq depa*
 
 







No comments:

Post a Comment