Sunday, January 30, 2011

Super Sunday

wut a super sunday today haa???
gueess wut..haha
 ekceli xd pape pon..
sumpah xtipu..sje je nk gediks lg menggatal.. bia la kn?
ap mslhnye klo i nk macam2 pon kt my blog sndri..bkn kcau owng pon..bcoz im onwer for this blog *_*
hahahha

super sunday to for me bcoz pagi2 lagi my sis da ajk antr ank dye g skola..xpenah g taw sepanjang i stay cni.
salunye my sis ngn hsbnd dye yg g antar  n i tdo je kt uma..hahah..xsenonoh kn??
aahhakkkkss..bia kn je...xslh pon kn??

oke back to line..haha..ermm td pas antar ank my sis g skola ktowng g bekpes then g post opis..
pos my application latter :) hopefully i got dats job..hahah
sgt mengharap neyh.sumpah xtipu..klo la owng yg kje kt tmpt yg i aplly tu terbaca blog neyh jgn lupa amk i taw..*gediks je kn*

okelah..
dats it..and bcoz of i kne bwat keje awl2 pg harini dats y i pgil today is my super duper sunday
*_*


 

No comments:

Post a Comment