Monday, January 10, 2011

eh??lmenye xupdate

hai semua...mcm dah lme kan xupdate??last update seminggu yg lalu..sory yeh..cehh cakap cm rmai reader jek (-_-)..sknk ni cm agk bz jek walaupon xkje..hahahah..so bad!!


bru je abz tgk ajl then tiba2 je tingt nk update my belog neyh..haha..ermm kemenangan yg xdisangka..hahaha..
mse tgk ajl td tuh bru aku tpasan akn lirik lagu yuna tuh..*cinta sempurna*..nice one..hahah
i ske part neyh:

*
sempurnya sifatmu
tulusnya hatimu
jujurnya niatmu
tingginye kesabaranmu
lepaskn diriku
kerna aku
tak mampu tuk menanggung sebuah cinta sempurna
darimu..
darimu..ouhh..

bukan aku x pernah
mengerti dirimu
ku sanjung setiap kata cinta kau berikn aku
hilangkn rasa itu
akhirnya semua
dan bila kau sedat
aku hilang dari kewujudan
ouhh


ouhh sgt besh lirik dye...
o.O

lirik by yuna :)

No comments:

Post a Comment