Saturday, January 22, 2011

Perlukah Begitu??

eyh knpe ko perlu berperangai cmtu?
eyh ap ko pk ko HENSEM ke??
eyh ko dengar ea ap aku nk ckp ngn ko..
kang ko blek ko g beli CERMIN yg BESAR then ko berdiri dpn crmin tuh oke!!!
tilik muke ko yg ko rase HENSEM thap cipanzi tuh??
rase-rase haku cipenzi tuh lagi santik ++++ dr ko kot
buduuussss


ermm msti kowng xphm an ngn entry haku kali neyh
td tibe2 je ley ingt bnda yg bukan-bukan
sal si polan yg perasan bagus tuh!!
myb kowng xphm an situasi yg cuba haku smpi kn???kn3???
ekceli si polan ni dlu penah suke ngn haku *dye sndri ngaku oke!!bkn haku nk pasan*
then when he know dats i'm belong to sumone
dye yg nk gile apsal bangang??

ko ni mmg thap gile vavi ko tawu x??
dah owng tanak tuh xpyh nk TERHEGEH-HEGEH lg oke!!!
%&*))&##@%%^^
mmg dasar jantan keberet
then pegi canang yg haku jeles dye da kapel
waklu la bengong
sial..lahanat!!
klo aku dapt ko mampos aku cincang2 bwat sup letop!!
kasik hanjing makan


puas hati haku neyh..
bio xd owng yg gile perasan GUD-GUD
perasan HENSEM
perasan BAGUSSSS


pg mam sme ko la bodoh!!
ko ingt haku hadap sangat nk ngadap muke ko tuh??



k lah i stop smpi cni je lah
lagi ingt sal lahanat ni lg tuh jari aku laju jek jari aku ni lari ats keyboard
*lari ke??pape je lah*



huh
oke pas aku post diz entry haku akn CAMPAK sal neyh jauh ke tgh laut china selatan
bio tenggelam lam bumi
xpyh nk ingt laki sal lahanat yg MULUT BAU LONGKANG neyh



my life must go on..
hepy2 salu..
xpyh nk rosakn otak + hati ngn cipezi gile neyh.
bubye everyone n anyone who reads my blog
n welcome to u all *tibe-tibe*



p/s: jangan layan akan owng yg ad saket mental neyh..klo kite lyn skali ngn kite kne admit kt tanjung rambutan..chhoooiiiiii..k lah SELAMAT BERAMAL
*__*

No comments:

Post a Comment