Monday, June 27, 2011

..KENAPA YEAA...

kenapa yeaa dengan entry kali ni...adakah sebab separuh nafasku terhenti kerana tengOk dye yang hensem??ouhhh tidak sama sekali..tade sape nak pandang saya pon (T.T) SIGH!!!! *tolong sedey hokey bagi pihak saya* OKEH MENGADA!!PLISSS BEHAVE..



pssstt...pssstt..psstttt...
kamOo dan kamOo semua ada driving license??kalau ada baguss lah..penah drive tak??kalau dah ada lesen ofkoss lah drive kan??*lempang jugak kang.. kenapa saya tanya macam tu?sebab saya nak kongsi dengan u oll semua pasal diri i neyh..suke cam nak tempah maut *chooiiii..mulut ko senah..da tak sayang mulut ke??



kalau u oll nak tahu *tapi kalau tanak tawu pon saya tetap nak cite..heee* sekarang kalau saya drive mesti ngntok tahap gaban..tak tahu lah kenape..penah sekali tuh i terlelap..okeh repeat I TERLELAP..sangat bahaya okeh..dah la depan keta saya adalah TRELLER...haiishhh kalau lah tertido terus tak ke saya sudah jadik arwah (T_T) *kau xsayang mulut ke..ada gak yang nak kene plaster ni* naseb lah sedar dan sempat brek..hohohoho



persoalan disini kenape baru sekarang saya ngntok bila drive??haiishhh asik sangat taw cmni.. ekceli saya adalah pemandu berhemah okeh..hahaha..kenape tak percaya ke? meh nak tunjuk bukti kat u olls bahawasanye saya adalah pemandu berkhemah *pheewwwww ayat tanak cam poyo lak


- tengok terbuktikan i pemandu berkhemah??seat belt xpenah lupe okeh!!-


notajaritelunjuk ::: dis picture was taken two weeks ago..i snap dis picture while traffic lite..heee..and dis entry also TERPERUK in draft abaout one week ago~~dah kenape speking london tetibe ni..haiishhh



No comments:

Post a Comment