Monday, June 13, 2011

...:: COME BACK SAYANG ::.....


AT LAST!! im back beloging..hahahaha!!!setelah sekian lama menyepikan? *okey fine!! SILA BEHAVE!!
came back pertama saya bertemakan pelis behave your self and be a gud fenship not frenshit..boleh camtu?boleh ke??


ehem..ehem..ehem..

oke let start with pelis behave your self..a bit spice in my current life is nothing much to share here!!!boleh tak hidup berlandaskan status diri anda yang sebenarnye??bole ke tak bole??hope sangat boleh okeh..pelis behave your self as sumone fiance or sumone boyfren..U BELONG TO SUMONE OKEH!! so tak payah nak gatal sangat lah kan..kesian lah dekat mereka yang terlibat..and saya tanak terlibat dalam kehidupan u all semua!! saya sangat leteh nak dengar ayat-ayat berbunga cintan cintun  chenta kamu-kamu semua..kamu dan kamu nak saya cakap macam mana lagi untuk sedarkan diri u all ni?haiiissshh tak paham saya dengan kamu dan kamu ni..grrrr.. dah bertunang and sekarang tunggu masa je nak kawen pon still nak jual minyak sana sini lagik ke?tanak ngaku bagai..plislah jangan deny kebenaran..semua orang tahu okeh..kang tak pasal2 saya sekali dapat publisiti murahan...saya tak perlu itu dan yang penting SAYA TAK NAK TERLIBAT DALAM HUBUNGAN KALIAN DAN TANAK JADIK ORANG KETIGA, KEEMPAT DAN SAMA WAKTU DENGANNYA!!!





kamoO dan kamOo...

perasaan tak memula tadi saya ada tulis BE  GUD FRENSHIP NOT FRENSHIT!!! okeh meh dekat2 dengan saya..saya nak pesan kepada kesayangan semua bahawa kalau kita berkawan dengan sesiapa saja kite HARUSLAH menjaga hubungan kita dengan baek...jangan sesekali jadik gunting dalam lipatan OR musuh dalam selimut OR wutsoever yang sama waktu dengannya!!saya sangat tidak suka perangai camni..FULLSTOP~~berperangai cam tu kita panggil dye FRENSHIT!!then kalau da ada frenshit ofkos lah bole meretakkan hubungan kita dengan sumone kan??ini tak bagus yer kesayangan saya..bukan setakat retak tapi bole berpecah belah..nak2 lagik kalau berhubung kait dengan yang laen..memang lah akan bertambah buruk jadiknye kan??hurmmm...tepuklah dada tanyalah selera...masing-masing da besar so buatlah pilihan dan keputusan yang terbaek..renung-renungkan dan selamat beramal..heheh ^__^




notajaritelunjuk::  serasanye sudah da sampai disini dulu untuk first entry ni..kite berjumpa dilaen entry..saya sayang semua ketat-ketat  ^_*


No comments:

Post a Comment