Thursday, March 24, 2011

Slim VS Kurus

helo everyone..im back..rase lame jek tinggal blog kesayangan ni kan??heh
now saya da kembali..super suke bile pat on9 blog malam ni..rase macam banyak benda e
nak cite dengan u all semua..haha..

kawan-kawan semua ada nampak tak entry saya kali ni..^_^
slim VS kurus..ekceli dua2 pekataan tuh same je kan maksud..huh memang nak kene pelempang agak nye..kikik

entry ni terjadi sebab masuk hari ni je da dekat lima orang tego saya semakin kurus T_T
yeke???rasenye cam biasa je kan???huh..da la saya ni sememangnye kurus..klo da asik tego kurus maknanye bertambah kerempeng la saya..sdey je kn??

ni semua sebab saya dah kerja sekarang..huh..kalau tak keje asik nak keje je now da keje sampai tak cukup rehat..patu betamabah kurus..huh masalah je!!!hurmmmm klo sampai bile-bile pon camni harus hati-hati..kang kene tiup dek angin mau melayang kan??ah saya da super merepek hokey..

 okelah saya da nak pegi makan bebanyak patu tanak xcersice bia demuk cam teddy bear ^_^
ouhh heaven kalau cam tu kan??

 

No comments:

Post a Comment