Sunday, March 20, 2011

Kembali Merindu

helo every one..rasenye cam sepuluh tahun tak update blog kan??ouhh tipu kan..
tak de la sampai sepuluh tahun..tapi agak lame lah..huhu..
bz ni da cam perdana menteri jek..huh..*agak-agak nak kena lempang tak??* hohoh

okeh2 back to entry...kembali merindu...
yea sekarang saya kembali merindu kamu :( miss u so badly
tapi kenape perlu kamu??  saya da tanak tapi tetap rindu jugak..kenape??

and u,,..dun treat me like ur lovly daughter.. saya tanak makcik..
saya tak suke lah..nanti apa lak owng cakap..tolong yer jangan treat saya cmtu lagik..

okelah saya da tanak membebel macam-macam lagik..dan saya da tanak pk benda yang remeh temeh ni..
nanti ley pat saket otak lak..hahha
okeh lah kawan-kawan..cukuplah sampai sini jek.. nanti saya update lagik..hahha


notajaritelunjuk:: wahai cik syu jangan pk yang bukan2..yang lepas tuh lepas lah..buang jauh-jauh..
tak perlu dikenang barang yang lame..jalani hidup kini dengan lebuh teratur..luv ur self..dun ever make ur heart hurt agains..every problem came and go..so make it easy..segala yang datang akan dapat membuat awk lebih matang..^__^ 



No comments:

Post a Comment