Thursday, May 6, 2010

MY NEW BEST FREN

yea sknk ni aku ad my new besh fren
actly dye ni aku knai suda lma..cuma km xrapat je
abh je stdy mse sjil dlu km ley rpat lak
cmna pon xtaw,..heheeh
myb km salu chatting kt ym kot....
dye ni sgt la baek,..
aku ska kwn ngn dye,..
ley smbng mcm2 ngn dye..otak pon gila2 cm aku gak,.
tu yg betmbh happening,..heheh

n now aku da dclre dye as my new best fren,..
aku syg dye laa..hahaahaha

lpas aku dclre dye as my best fren aku da byk kngsi mcm2 ngn dye,..
dye sgop bwat ap ja utk tlng aku,.
dye sgt beak,..
ad satu hal yg bwat aku syg dye sgt
tp prkara tu xley nk publish nti owng taw rhsia km dua,.hahahaha
tengs ila sbb sgop bkorban utk aku,..
pic kt bwah ni adalh my new best fren,..ever!!!!




(cumey an makcik ila ni,...hahahaah..btw tengs sbb sudi jd kwn aku,..ngeee)

No comments:

Post a Comment