Thursday, May 27, 2010

KAU PERLU TAHU BAHAWA~~

aku mou kau tawu bhawa aku syg pada kamu,..
cnta bngat sma kamu,..
rndu sgt sama kamu..
no one else..
tp kdang2 aku tpk penahkah kamu curang blakangku,..
ianya sering menggngu emosiku,..
walau pon sering kali kamu ucapkan yg hanya aku datimu,.
dye adalah kepunyaanku..
tiada yang laen..
walaupon salu kau ucapkn bgin.
tp kdng kala ati aku bagaikn tidak percaya pdanya,..
YA ALLAH..kau kekalkanlah perhubungan kami
sehingga ke akhir hayat..
berkatilah perhubungan ini..
rahmatilah kami YA ALLAH..
YA ALLAH kau tabahkanlah hati ini utk menempuh dugaan yang mendatang..
kuatkn hati ku utk terima sgla dugaan darimu,..amin~~

1 comment:

  1. hehehe..da pningkatan..tapi ayat2 kena bg maju skit..ah mcam indon aku tgok..hehehe grau jee...

    ReplyDelete