Wednesday, April 21, 2010

One wEeK @t mElAka


aku blek melaka seminggu,.
strt dr 8 April till 18 April 2010,..xde laa lme sgt kn??
aku blek sne sbb ad class teori yg perlu dak2 WBL attend utk cukopkn silibus skali ngn jam crdt,..
agk penat tp beshh
sbb da lme xblek pg kuliah an...yg pling xtahan adalah,..
melaka teramatlah pnas,..
bole itam der dok sne,..
xthan,.
kwn2 aku yg pg class naek moto abh itam tangan downg,..
huuhuhuhu..siann,.
nsb la aku my luvey ntar n amk aku g class nek kete,.
so xde la pnas sgt,..
to my luvey tengs damn mcuh darl,..
sbb ssh pyh ntar i pg class,..:*
da time aku ad class dye nga cuti mid sem,..
sggop xblek kesuma sbb nk temankn aku,.
hheheheh,..syuke3,...teramat syuke,.:))
sepanjang kt sne,..ktowng salu pg lnch,hi-tea n dnner besama,.
xpenah mis walapon sehari,..ihihihihi
time aku free ktowng pg jln2 kt bndar melaka,..
sgt sonok laa,.
walaupon melaka pnas,..hehheh



gmbar kt bwah ni antara pix aku besama ngn
my luvey sepanjang di sne.:)

No comments:

Post a Comment