Friday, April 23, 2010

~AdaMaYa~~

aku dah jatuh cinta pada cite ni,..
hehehheh
aku ske pada watak adam tuuu,...
waaahhhh sgt romantika de amor laa
da la hensem
,.
klo dpt cmni,..aku xkn lepas nyer,..
heheehheheh
ngade je an??
tp my luvey pon romantika gak,.hihii
syg dye lbey laa,..:p
lam cte ni aku pling xske kt dani,..
xbf maya tu,..
da tawu maya tu xnk ngn ko,.xpyh la nk gedik2 kcau dye g,.
bengong to
l,..
sgop bercerai sbb maya,.
pd hal maya da terang2 xmou ngn dye,.
maya salu ckp ngn dani cmni..
' i syg fmly i' ,..' i syg ank i',. ' u blk laa kt fmly u,..
tp dani ni still bengong,..haiyaakkk,...
hmmm
tp pape pon cite ni ttp menarik,..
aku sgt2 suke,..hehehhe
setiap ari isnin smpi khm
is (6.30-7.30)
aku psti tgk cite ni,..
xkn lpas nye,..hehhehee
mse tgk tu aku bg tumpuan sepenuhnye,..
rse cm maya tu adalah aku..
heheheheh
sgt suke
,..:))




No comments:

Post a Comment